مقایسه تلویزیون های ال جی C9 با CX

مقایسه تلویزیون های ال جی به خصوص مدل های 2020 و 2019 بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته استبه همین دلیل امروز قصد داریم به مقایسه تلویزیون های ال جی c9 با cx در زومیلو بپردازیم؛ هر دو مدل c9  و cx جزو OLED ها دسته بندی می شوند. مشخصه اصلی این نوع تلویزیون ها ضخامت بسیار کم، کیفیت تصویر بالا و زاویه دید بالا می باشد که از طرفی از قیمت نسبتاً ببیشتری هم برخوردار هستند.

هر دو مدل c9 و cx دارای کیفیت تصویر 4k و پنل WRGB هستند یعنی از نظر کیفیت تصویر تفاوت چندانی با هم ندارند. یکی از تفاوت های این دو مدل مربوط به ضخامت آنها می باشد که به ترتیب از مقایسه تلویزیون های ال جی cx با c9 خواهیم فهمید که cx به اندازه 0.1 سانتی متر چاق تر شده است😁.

بازتولید این مدل باعث شده تا با افزودن قابلیت هایی همچون Freesync و همچنین کاستن از میزان تأخیر در ورودی، مدل cx یکی از گزینه های انتخابی جهت بازی کردن با PS5 باشد که جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و البته آشنایی هر چه بهتر با PS5 می توانید به مطلب”بهترین تلویزیون برای PS5 و Xbox Series X” مراجعه کنید.

از نظر طراحی هر دو تلویزیون بسیار شبیه به هم هستند و تفاوت چندانی به چشم نمی خورد. به تبع به روز بودن تلویزیون cx و عرضه شدن آن در سال 2020 آن را نیز به آخرین نسخه web OS یعنی نسخه 5 تجهیز خواهد بود.

اگر چه هر دو دارای توان 40 واتی هستند اما سیستم صوتی در تلویزیون ال جی c10 تا حدی بهبود یافته به همین دلیل در این زمینه امتیازات بیشتر نیز کسب کرده است.

در مقایسه تلویزیون cx و c9  به این نتیجه خواهیم رسد که تفاوت عمده آنها در سه زمینه توان صدا، ضخامت و نسخه سیستم عامل است بیشتر بخوانید…

(Visited 202 times, 1 visits today)

شما ممکن است علاقه مند باشید

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *